Reklamace

Reklamace

CASA Group s.r.o odpovídá za vady, které vznikly na zboží v okamžiku převzetí.

Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v kosmetických výrobcích není důvodem k reklamaci.

Reklamované zboží musí být zasláno v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem společně s vyplněným reklamačním listem.

Reklamace bude posouzena do 30 dní od data přijetí reklamované zásilky.

Výrobky, které byly již používány z hygienických důvodů nelze vracet.

Jak reklamované zboží zaslat:

  1. Zabalit reklamované zboží do původního balení
  2. Vyplnit reklamační formulář
  3. Vložit do balíku společně s reklamovaným zbožím
  4. Odešlete zásilku na následující adresu:
CASA Group s.r.o.
Učňovská 386/17
190 00 Praha
Česká Republika

Upozornění

Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží hradíte vy.

Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Stáhnout reklamační formulář

 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz